وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در سوله‌های مدیریت بحران باید برای پیشگیری از بحران استفاده شود نه اینکه برای کارهای دیگر واگذار شود.
     

    سوله های مدیریت بحران یا تفریح؟به گزارش تیترشهر: مجید فراهانی در تذکرات پیش از دستور نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اظهارداشت: متأسفانه در حال حاضر از سوله‌هایی که برای مدیریت بحران دایر شده است استفاده غیر صورت می‌گیرد و در این خصوص تذکر می‌دهم.

    وی ادامه داد: بلایای طبیعی و بحران‌های ناشی از حوادث نیازمند پیشگیری و آمادگی برای مدیریت بحران است، امری که برای زندگی در تهران اجتناب‌ناپذیر و لازم است.

    وی ادامه داد: تهران بر روی گسل‌های متعدد و فعال وجود دارد و نیاز است پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران مجهز آماده و در دسترس داشته باشیم که متأسفانه این روزها به جای آنکه خبر تجهیز این پایگاه‌ها با تجهیزات روزآمد و برگزاری مانورهای محلی و آموزش‌های ضروری به شهروندان در آنها را بشنویم خبرهایی از گوشه و کنار درباره بهره‌برداری از این پایگاه‌ها به عنوان فضای اجرای برنامه‌های تلویزیونی و کاربری‌های غیرمرتبط و غیرمعقول را می‌شنویم که برایشان هرجایی می‌تواند متصور شود به جز پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران.

    وی ادامه داد: ظاهراً توجه به مسئله مدیریت بحران نزد مدیریت شهری جایگاهی نداشته است که علیرغم مصوبه شورا مبنی بر الزام شهرداری تهران به در اختیار قراردادن کلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنان شاهد بی‌توجهی شهرداری تهران و عدم اقدام مناسب سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در این زمینه هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور درباره اجرای مصوبه شماره 2192 شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تخلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران از سوی شهرداری و در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران قرار دادن این پایگاه‌ها و لزوم احداث پایگاه در محلات فاقد پایگاه به شهرداری تهران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی