وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرکرد از فراخوان مسابقه طراحی ایستگاه‌های اتوبوس در شهرکرد خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف نیل به ایده‌ها و تفکرات خلاقانه در عرصه معماری و شهرسازی برگزار می‌شود.

    مهرداد میرزائیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از فراخوان مسابقه طراحی ایستگاه‌های اتوبوس در شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با هدف نیل به ایده‌ها و تفکرات خلاقانه در عرصه معماری و شهرسازی برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه  این مسابقه شامل طراحی معماری و شهرسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری(سایه‌بان) و تأمین‌کننده نیازهای ترافیکی، آسایش مسافران و ترویج فرهنگ مطالعه است، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید ویژگی‌هایی از جمله توجه به طرح گرافیکی مسیرهای موجود و خلاقیت و نوآوری در جهت ایجاد حس ماندگار و پویا، توجه به اجرایی بودن طرح و رعایت ضوابط فنی و اجرایی نمودن طرح و صرفه اقتصادی طرح را مدنظر قرار دهند.

    رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرکرد با بیان اینکه شرکت در مسابقه طراحی ایستگاه‌های اتوبوس برای همه معماران، مهندسان مشاور، دانشجویان معماری و سایر علاقه‌مندان آزاد است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری چهارم آذرماه به دبیرخانه مسابقه در شهرکرد، شهرک منظریه، خیابان شهید کریم بیاتی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد ارسال کنند.

    گفتنی است؛ در پایان برگزاری مسابقه، نمایشگاه آثار رسیده برگزار می‌شود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی