وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    پوستر یافته‌های تیم اعزامی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درخصوص زلزله کرمانشاه – سرپل ذهاب که به دستور وزیر راه و شهرسازی به منظور شناسایی ابعاد زلزله و میزان خسارات به واحدهای مسکونی انجام شد، ارایه می‌شود.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یافته‌های تیم اعزامی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص زلزله کرمانشاه- سرپل ذهاب که شب ۲۱ آبان ماه به بزرگی ۷.۳ ریشتر بود در قالب نشستی ارایه می شود.

    این برنامه که روز چهارشنبه اول آذرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارایه خواهد شد به فعالیت‌های شبکه شتاب‌نگاری، زلزله‌شناسی مهندسی و ژئوتکنیک، شهرسازی و معماری، سازه و مصالح و تاسیسات و نهایتا حمل ونقل و مدیریت بحران اختصاص دارد که در مورد هرکدام از آنها گزارشی مفصل و میدانی ارایه خواهد شد.

    حضور علاقمندان در این برنامه آزاد است و پژوهشگران می توانند برای حضور در برنامه اول آذرماه سال جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، فاز ۳، شهرک فرهنگیان، خیابان شهید علی منزوی، خیابان حکمت مراجعه کنند.  

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی