وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت پیشنهادات معماران و شهرسازان در رابطه با بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده در سه محور خلاقیت و نوآوری، احترام به بوم و نیاز اصلی مردم انجام گیرد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی با معماران و شهرسازان در محل کانون معماران معاصر با موضوع نحوه برخورد با حوادث و بلایای‌طبیعی و مجموعه اقداماتی که در هنگام بحران و پس از بحران باید انجام شود با محوریت زلزله کرمانشاه در محل کانون معماران معاصر برگزار شد.

    محمد سعید ایزدی

    ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه فوق با اشاره به این مطلب که باید از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی همچون کانون معماران معاصر ایران نهایت بهره‌مندی را برد، گفت: سازندگی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و همچنین سایر حوادثی که رخ می‌دهد با حول سه محور خلاقیت و نوآوری، احترام به بوم و زمینه و خواست و نیاز اصلی مردم ساکن در منطقه انجام گیرد.

    ایزدی ادامه داد: معاونت معماری‌و‌شهرسازی آمادگی دارد تا پیشنهادات و راهکارهایی را که از سوی جامعه معماران و جامعه شهرسازان در رابطه با اسکان‌موقت، سیستم گرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام، آغل دام و طیور، زباله و دفع آن، آشپزخانه و سایر مواردی که برای مردم منطقه جنبه حیاتی دارد را مدنظر قرار دهد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد کمپین به منظور کمک به افراد زلزله‌زده کرمانشاه را با کمک خیرین از اقدامات در دست اجرا عنوان کرد و افزود: کانون معماران معاصر ایران در خصوص نیازسنجی مناطق زلزله زده مطالعات و مباحث خود را تکمیل و ارایه کنند. همچنین انجام مباحث نرم افزاری و اقدامات رسانه ای توسط کانون معماران معاصر ایران، ارایه برنامه مدیریتی و پتانسیل‌های کانون برای مصوبه عرصه بازسازی مناطق زلزله‌زده از دیگر مواردی است که کانون معماران معاصر آنها را تکمیل کرده و در اولین فرصت ارایه کنند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی