وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    سیامک مقدم

    مدیر دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران گفت: تدوین سیاست ملی شهری را با وزارت راه و شهرسازی آغاز کرده‌ایم که همکاری آب و فاضلاب استان تهران به عنوان یکی از ذی‌نفعان این طرح ضروری است.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سیامک مقدم در نشست امضای تفاهم‌نامه آبفای استان تهران با دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران با اشاره به وظیفه دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد اظهار داشت: وظیفه دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحدد در ایران اجرای اهداف توسعه پایدار(SDG) به‌ویژه ایجاد شهرها و اسکان بشر به شیوه‌ای جامع، ایمن، انعطاف‌پذیر و پایدار است.

    وی ادامه داد: در ایران کمیته ملی اسکان بشر سازمان ملل متحد چندین وزارت‌خانه و سازمان عضو دارد که شرکت آب و فاضلاب استان تهران هم یکی از اعضای این کمیته است و امیدواریم شرکت آبفای استان تهران در کمیته اسکان بشر حضور و مشارکت بیشتری داشته باشد.

    مدیر دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران تصریح کرد: تدوین سیاست ملی شهری را با وزارت راه و شهرسازی آغاز کرده‌ایم که همکاری آب و فاضلاب استان تهران به عنوان یکی از ذی‌نفعان این طرح ضروری خواهد بود.

    مقدم در پایان خاطرنشان کرد: هم‌چنین برنامه کشوری تهیه کرده‌ایم و پس از انتشار از سوی وزارت راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب استان تهران می‌‌تواند نظراتش را در مورد این برنامه که چشم‌انداز آن تا سال 2021 است، اعلام کند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی