وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    با اعلام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درآمد شهرداری از فروش طرح ترافیک در سال 97 به مانند سال گذشته خواهد بود و این موضوع سوال «علت تغییر شیوه اجرای طرح ترافیک؟» را در اذهان ایجاد می کند.

    درآمد ثابت شهرداری از طرح ترافیک 96 و 97/ علت تغییر شیوه اجرای طرح ترافیک چه بود؟

    به گزارش تیترشهر: محسن پورسید‌ آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: درآمد شهرداری تهران از محل طرح ترافیک در سال 96، 400 میلیارد تومان بوده است.

    وی در پاسخ به این سئوال که این درآمد کجا هزینه شده است گفت: تمام درآمد حاصل از محل طرح ترافیک برای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه می‌شود.

    پورسید‌ آقایی افزود: طبق پیش‌بینی‌های ما درآمد حاصل از محل طرح ترافیک در سال جاری بدون هیچ افزایشی نسبت به سال گذشته 400 میلیارد تومان می‌باشد.

    این اظهارات پورسیدآقایی در حالی مطرح می شود که با حذف سهمیه ها و افزایش قیمت طرح ترافیک برای خبرنگاران و معلولان و جانبازان، انتظار می رفت که درآمد بیشتری نصیب شهرداری تهران شود.

    در سالهای گذشته بیش از نیمی از طرح ترافیک با قیمت ها ناچیزی مانند 100 هزار تومان و حتی رایگان در اختیار سهمیه بگیران قرار می گرفت اما امسال حداقل پرداختی سهمیه بگیران با افزایش 10 برابری به حدود یک میلیون تومان رسیده است.

    مشخص نیست پورسید آقایی بر چه مبنایی عدد 400 میلیارد را اعلام کرده اما آنچه مسلم است، درآمد شهرداری بیش از این حرف هاست.

    شاید شهرداری تهران قصد دارد درآمد حاصل را در بخشی غیر از توسعه حمل و نقل عمومی هزینه کند و به همین خاطر رقم را 400 میلیارد اعلام کرده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی