وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    خبرگزاری فارس: یک شرکت نوپای فناوری در آمریکا موفق به تولید یک دوچرخه به طور کامل با استفاده از چاپگرهای سه بعدی شده است که در تولید آنها از فیبرهای کربنی استفاده شده است.

    دوچرخه یادشده که توسط شرکت آروو تولید شده با استفاده از یک نرم افزار ویژه طراحی شده و از فناوری منحصر به فردی برای چاپ سه بعدی آن استفاده شده که سرعت تهیه قطعات مختلف دوچرخه را به میزان چشمگیری افزایش می بخشد.

    تولید دوچرخه با استفاده از چاپگر رباتیک سه بعدی

    یکی از مزیت های استفاده از این روش تولید دوچرخه ای است که در عین بهره مندی از استحکام و استقامت بسیار بالا وزن کمی دارد و از نظر سطح قیمت نیز توان رقابت با محصولات مشابه را در بازار دارد.

    شرکت آروو برای تولید این دوچرخه 19.5 میلیون دلار سرمایه از چند شرکت آمریکایی و ژاپنی جمع آوری کرده است. چاپ سه بعدی اجزای این دوچرخه با استفاده از یک بازوی رباتیک صورت می گیرد و برای این کار نیازی به دخالت نیروی انسانی نیست. هزینه تولید فریم اولیه دوچرخه مذکور با استفاده از فناوری جدید تنها 300 دلار است. البته هنوز مشخص نیست قیمت نهایی این دوچرخه به چه میزان خواهد بود.

    تولید دوچرخه با استفاده از چاپگر رباتیک سه بعدی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی