وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     
    به گزارش تیتر شهر؛ در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر پیش از ادای سوگند محمد علی افشانی، یکی از اعضای شورای شهر به شهردار پایتخت تذکر داد.
    حجت نظری، جوان ترین عضو شورای شهر است که در جلسات متعددی نسبت به عدم حضور جوانان در حوزه های مدیریتی اعتراض خود را نشان داد اما معروف ترین اعتراض وی مربوط به صبحانه کاری اعضای شورا با شهردار سابق است که وی از شهردار خواست تا از نیروهای جوان استفاده کند اما در پایان با بحث و جدل پایان یافت. گرچه این دعوا در صبحانه کاری هرگز تائید نشد اما صحبت های درگوشی بسیاری صورت گرفت.
    انتخابات 96 با شعار جوان گرایی با پیروزی اصلاح طلبان ختم شد. این در حالی است که اصطلاح طلبان تا کنون رغبت کمی به جذب نیروهای جوان نشان داده اند. در این راستا جوان ترین عضو شورای شهر سعی کرد تا به بحث تکراری جوان گرایی دامن بزند اما گویا گوشی برای این تذکرات وجود ندارد. پس از انتخابات 96، محمد علی نجفی به شهرداری تهران آمد و از وی در روز ارائه برنامه ها خواسته شد تا از مدیران رده بالای جوان استفاده کند امری که نه تنها محقق نشد بلکه اراده ای برای انجام آن نیز دیده نمی شد. با این وجود پس از تذکرات پی در پی حجت نظری به محمد علی نجفی، حالا نوبت به هم حزبی اش رسیده زیرا شنیده ها حاکی از آن است که شهردار جدید تهران نیز اراده ای برای استفاده از جوانان ندارد. حجت نظری عضو شورای شهر تهران در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که(یکشنبه) برگزار شد، در تذکری به شهردار تهران اظهار کرد: علی‌رغم اینکه افشانی در انتصاب مدیران خود مختار است، اما تقاضا دارم نسبت به چینش نیروهای بازنشسته تجدید نظر کند تا راه برای حضور جوانان باز شود. این سخنان را شاید بتوان اولین تذکر رسمی دانست که به شهردار جدید وارد دانسته شده؛ شهرداری که پس از آن سوگند نامه اش را قرائت کرد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی