وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    عدالت اجتماعی معاون طرح ترافیک 7 تا 9 میلیون تومان به فروش می رسد

    بعد از واگذاری طرح های سیار و یا به قول قدیمی ها طرح های شناور به برخی از سازمان ها و نهادها از سوی شهرداری تهران اکنون بازار فروش این طرح ها که در هر مصاحبه ای محسن پور سیدآقایی منکر ارائه آن بود، در سایت های آگهی دهنده داغ شده است. به گونه ای که اکنون کارمندان همان سازمان های خاص طرح ترافیک سیار شهر تهران یا بهتر است بگوییم الگوی اجرای عدالت اجتماعی آقای«رانت» را با قیمت های باور نکردنی به فروش می رسانند.
    به گزارش تیتر شهر: محسن پور سیدآقایی با ارائه طرح جدید ترافیک شهر تهران می خواست تا طعم شیرین عدالت اجتماعی را به پایتخت نشینانی که از نعمت داشتن طرح های سالانه محروم بودند، بچشاند. آمده بود تا به مانند یک دون کیشوت جلوی رانت ها و فسادهایی که در حوزه طرح ترافیک شهرداری تهران و به عنوان یک هبه سازمانی جهت انجام تعاملات بین سازمانی محسوب می شد را بگیرد.
    در تمام مصاحبه های رسانه ای و واکنش هایی که در مقابل خبرنگاران داشت؛ ادعای مبارزه با رانت را داشت و در طول چند ماهی که اجرای طرح ترافیک جدید شهر تهران با واکنش های منفی و متفاوتی نسبت به سال های گذشته روبه رو بود؛  بر حرف خود ایستادگی کرد.
    یکی از تاکیدات معاون طرح ترافیک شهرداری تهران این بود که دوره واگذاری طرح های شناور یا همان سیار تمام شده است چرا که این طرح ها به مدیران ارشد دولتی و مدیران رسانه ها واگذار می شد و سودی هم برای شهر و شهرداری تهران نداشت.
    وی در آخرین نشست مطبوعاتی خود اعلام کرده بود که طرح های سیار تنها به تعداد محدودی از سازمان هایی که امکان بردن نام آنها وجود نداشت؛ اعطا می شود که تعداد آن نیز بسیار محدود است.

    عدالت اجتماعی معاون طرح ترافیک 7 تا 9 میلیون تومان به فروش می رسد

    اما یک ماه بعد از ادعاهای آقای «رانت» بازار سیاه فروش طرح های شناور یا به قول محسن پور سیدآقایی سیار برای ورود به محدوده طرح ترافیک در سایت های مجازی آگهی راه افتاد.
    گویا همان سازمان های خاص که معاون طرح ترافیک نخواست جلوی خبرنگاران نام آنها فاش شود؛ با دریافت این کارت ها به دنبال کسب درامد بودند.
    نکته قابل تامل این است که بسیاری از فروشندگان طرح ترافیک شناور سالانه نیازی به استفاده از آن را نداشتند و تنها دلیل دریافت این کارت از سوی سازمانی که در آن کار می کنند؛ این بود که با فروش آن کسب درآمد کنند.
    آگهی دهندگان کارت های شناور سالانه در تمام نقاط تهران از بازار گرفته تا شهرک غرب و پاسداران و ابوذر و ... حضور دارند و به گفته یکی از فروشندگان آنقدر مشتری برای خرید این کارت های شناور است که خریدار باید با همان تماس اول و توافق قیمت بیعانه ای را پرداخت کنند.

    عدالت اجتماعی معاون طرح ترافیک 7 تا 9 میلیون تومان به فروش می رسد

    در حال حاضر عدالت اجتماعی آقای «رانت» در بازار سیاه بین 7 تا 9 میلیون به فروش می رسد. اما سوال اینجاست که معاون طرح ترافیک شهرداری تهران که در مقابل انتقادهای رسانه ها پا فشاری کرد، دقیقا کدام عدالت اجتماعی را در تهران به ویژه در محدوده مرکزی شهر تهران ایجاد کرده است؟

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی