وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     نشست معماران از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی تحت‌عنوان ایران، پاریس، خانه ایران با نگاهی به میراث مشترک معماری مدرن ایران و فرانسه، چهارشنبه ۱۱ مردادماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یکصد و هشتاد و ششمین گفتمان از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی تحت‌عنوان ایران، پاریس، خانه ایران با نگاهی به میراث مشترک معماری مدرن ایران و فرانسه به همت گروه شهرسازی جامعه‌مهندسان مشاور ایران، ‌ جامعه مهندسان شهرساز، فصلنامه اندیشه ایران‌شهر و فصلنامه جستارهای شهرسازی، چهارشنبه ۱۱ مردادماه ساعت ۱۷ در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران، برگزار می‌شود.

    در این نشست که دبیری آن را سعید سادات‌نیا برعهده دارد، آیدا آل‌هاشم به ارایه میراث مشترک معماری مدرن ایران و فرانسه خواهد پرداخت که  در این رابطه اعضای نشست، پروفسور محمدمنصور فلامکی، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و ابوالحسن میرعمادی حضور دارند و به ارایه نقطه‌نظرات و تحلیل موضوع خواهند پرداخت.

    همچنین گزارش تصویر این نشست را گروه پژوهش‌های معماری انجمن دوستداران خانه ایران- پاریس ارایه خواهد کرد و مدیریت پروژه را نیز بهروز مرباغی برعهده دارد.

    حضور علاقمندان به شرکت در این نشست آزاد است و علاقمندان می توانند برای حضور در برنامه، چهارشنه ۱۱ مردادماه به نشانی، تهران خیابان طالقانی، خیابان فرصت (موسوی) شمالی، ضلع جنوبی پارک هنرمندان (باغ هنر) مراجعه کنند. /

     

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی