وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کارهای زیربنایی پروژه مترو هشتگرد انجام شده و در حال حاضر هیچ معارضی وجود ندارد و ایستگاه ۸۷ درصد پیشرفت دارد.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ایرنا، حبیب اله طاهرخانی با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای راه اندازی پروژه متروی شهر جدید هشتگرد، گفت: ۲۰ میلیارد تومان این مبلغ تامین شده و ۲۰ میلیارد تومان دیگر از طریق شرکت مادر تخصصی تامین خواهد شد و ۳۰ میلیارد تومان مابقی نیز از منابع مختلف اختصاص خواهد یافت.

    بازدید

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر شرکت های مادرتخصصی نیز اظهار داشت: کارهای زیربنایی این پروژه انجام شده و در حال حاضر هیچ معارضی وجود ندارد و ایستگاه شهر جدید هشتگرد نیز ۸۷ درصد پیشرفت دارد.

    حبیب اله طاهرخانی افزود: تنها موضوع تامین نقدینگی برای خرید تجهیزات و لوازم الکترونیکی است تا امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
    طاهرخانی اظهار داشت: شهر جدید هشتگرد ۲ مشکل عمده داشت که اولی با انتقال آب سد طالقان برطرف شد و مشکل دیگر با افتتاح مترو تسهیل و بدین ترتیب اقبال به سکونت در این شهر مضاعف خواهد شد.

    خسرو ارتقایی معاون عمرانی استاندار البرز نیز از اختصاص یافتن ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب از سد طالقان به شهر جدید هشتگرد خبرداد وگفت: فاز اول آب شهر جدید هشتگرد با اختصاص ۵۰ لیتر راه اندازی شد و مقرر گردید مابقی نیز به زودی وارد مدار شود که این امر محقق شد و تا سه روز آینده کل ۱۵۰ لیتر آب خط انتقال سد طالقان و در مجموع ۵ میلیون مترمکعب اختصاص یافته به این شهر وارد مدار می شود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی