وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    نمایشگاه "خاطرات کاغذی" شامل آثار اسکیس جوانی جهانگیر درویش و مراسم نکوداشت این استاد معماری، ۲ الی ۱۳ شهریورماه در گالری فرمانفرما برگزار می‌شود.

     یاسمن‌دخت دباغ، مدیر اجرایی گالری فرمانفرما درباره برگزاری نمایشگاه و نکوداشت جهانگیر درویش از معماران ایرانی گفت: نمایشگاه "خاطرات کاغذی" جهانگیر درویش از روز ۲ شهریورماه به مدت ۲ هفته در گالری فرمانفرما به نمایش درمی‌آید. همچنین هم‌زمان با تولد ۸۵ سالگی وی در ۱۳ شهریور، مراسم نکوداشت این استاد معماری ایران در گالری فرمانفرما برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به جزییات این مراسم نکوداشت بیان کرد: در این مراسم که از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود، ایران درودی، جهانگیر درویش و تکتم فرمانفرماییان سخنرانی خواهند داشت و جشن تولد ۸۵ سالگی جهانگیر درویش نیز خاتمه مراسم خواهد بود.

    دباغ در توضیح نمایشگاه "خاطرات کاغذی" نیز به مهر گفت: این نمایشگاه شامل آثار اسکیس و نقاشی دوران جوانی جهانگیر درویش است که در ۳ الی ۴ دقیقه کشیده شده‌اند و بیانگر دنیای معمارانه و سرشار از خط و سطح این هنرمند است، به همین دلیل عنوان "خاطرات کاغذی" برای آن انتخاب شده است.

    بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند تا 13 شهریورماه به فرمانفرما واقع در کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ مراجعه کنند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی