وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    اجرای «طرح هادی» در 39هزار روستای کشور/ شاخص پایین خراسان در توسعه یافتگی روستایی

    معاون عمران روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: در کشور39 هزار و 800روستا داریم که تنها37میلیارد تومان برای طرح‌هادی روستایی به آن‌ها اختصاص‌یافته است.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، محمد شاملو معاون عمران روستایی وزارت راه و شهرسازی ظهر روز پنج‌شنبه9آذرماه در بازدید از روستاهای شهرستان نیشابور گفت: برای اجرای طرح‌های روستایی سالانه به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که بتوانیم در یک دوره زمانی کوتاه‌مدت کاستی‌های روستاها را رفع کنیم.

    وی ادامه داد: از بودجه سه هزار میلیارد تومانی تنها25درصد آن محقق می‌شود که با این بودجه نمی‌توان همه روستاها را به نحو مناسب پوشش داد.

    شاملو با اشاره به طرح‌هادی روستاها گفت: در کشور39هزار و800روستا داریم که تنها37میلیارد تومان برای طرح‌هادی روستایی به آن‌ها اختصاص‌یافته است.

    وی بیان کرد: برخی استان‌های شاخص اجرایی بالایی درزمینه توسعه روستایی دارند و این شاخص به75درصد رسیده است ولی در استان خراسان رضوی این شاخص تنها32درصد است و دلیل آن عدم تعیین ماهیت مشخص برای طرح‌ها است.

    لازم به ذکر است معاون وزیر راه و شهرسازی طی حضوری یک‌روزه از روستاهای شهرستان‌های نیشابور و فیروزه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این روستاها قرار گرفت

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی