وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    شهردار تهران سرگردان بین ماندن یا رفتن!
    به رغم آنکه برخی از منابع آگاه در بدنه شهرداری و شورای شهر تهران بر از وجود برخی از اختلافات شهردار تهران با اعضاب  شورای شهر پایتخت می  دهند و به همین دلیل خبر رفتن محمد علی نجفی از شهردار تهران هر چند وقت یک بار در برخی از رسانه ها منتشر می شود، اما گویا اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته اند تا برای حفظ انسجام خود در مقابل این شایعات از شهردار تهران دفاع کنند.

    به گزارش تیتر شهر: دو ماه بعد از فعالیت رسمی  منتخبان اصلاح طلب شورا و شهرداری تهران خبرهایی از بروز برخی از اختلافات بین نظرات محمد علی نجفی به عنوان شهردار تهران و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری به بیرون درز پیدا کرد.

    البته این انتقادها در زمان وقوع زلزله نیز در مورد عملکرد شهرداری تهران در زمان وقوع این بحران در شهر تهران از سوی برخی از اعضا شنیده می شد. کما اینکه در زمان بارش برف سنکین تهران نیز بسیاری از اعضا از نحوی خدمات رسانی شهرداری تهران به شهروندان و بهبود وضعیت شهری گلایه های زیادی را به محمد علی نجفی و تیم مدیریتی اش وارد کردند.

    برخی از رسانه ها دلایل افزایش این انتقادات را شکاف بین شهردار و شورای شهر دانستند که هر روز بر عمق این شکاف و اختلاف نظر افزوده می شود به همین دلیل پیش بینی رفتن شهردار تهران از مسند اداره پایتخت قوت بیشتری گرفت.

    این در حالی است که اخیرا برخی از اعضای شورای  شهر تصمیم گرفته اند تا در رسانه های مجازی ای که در دست دارند بار دیگر با حمایت از محمد علی نجفی سعی کنند تا انسجام بین اصلاح طلبان حفظ شود. به گونه ی که رابزنی های پشت پرده اعضای شورا با شخصیت های سیاسی برای اداره شهر تهران را تکذیب کردند.

    در همین رابطه سخنگوی شورای شهر تهران ضمن ارسال توئیتی اعلام کرد که رفتن  نجفی از شهرداری تهران دروغ است.

    علی اعطا در این توئیت خود تاکید کرده؛ «دکتر نجفی شهردار منتخب هر 21 عضو و مورد حمایت شورا است. به عنوان سخنگوی شورا، اخبار منتشره در رابطه با دیدار و گفت‌وگوی اعضای شورا با شخصیت‌های اجرایی و سیاسی با موضوع گزینه جایگزین و هر اقدامی از این دست را از اساس تکذیب می‌کنم.»

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی