وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوزهای زمین مسکن اجتماعی، در استان‌های‌ مختلف به امضا رسیده و در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

    مجوزهای زمین مسکن اجتماعی به امضا رسید

    سرویس بازار -

    حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای تامین زمین‌های مسکن اجتماعی در استان‌های مختلف به امضا رسیده است، اظهار کرد: زمین‌های مورد نیاز به قیمت تمام‌شده در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و منتظر انجام آن توسط بنیاد هستیم.

    به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه تمامی استانداردها در ساختمان‌های مسکن مهر مناطق زلزله‌زده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن رعایت شده است، افزود: باید تمامی دستگاه‌ها برای رعایت ساخت‌وساز و افزایش کیفیت ساخت اقدامات لازم را انجام دهند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بیشترین خسارت واردشده به واحدهای مسکونی شخصی‌ساز بوده که در این بین باید مجری و ناظران مهندس دقت خود را افزایش دهند.

    عظمیان در پایان، در خصوص واحدهای مسکن مهر نیز گفت: بخش بزرگی از واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده و مشکل عمده در این واحدها خدمات زیربنایی و روبنایی است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی