وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    نشست بحث و بررسی پیرامون برج گورت در استان اصفهان در دویست و هفتاد و نهمین گفتمان هنر و معماری به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انجمن مفاخر معماری ایران در دویست و هفتاد و نهمین گفتمان خود به بررسی و بحث در رابطه با روستای گورت و برجی تحت همین عنوان و معماری آن خواهد پرداخت.

    در این نشست که روز چهارشنبه ۳۰خردادماه سالجاری برگزار می‌شود، مجید بدیعی و ابوالحسن میرعمادی به ایراد نقطه نظرات خود در این رابطه می‌پردازند. علاقمندان برای حضور در نشست فوق می توانند روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ به موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

    گفتنی است، گورت روستایی از توابع بخش مرکز شهرستان اصفهان است که این روستا در دهستان قهاب جنوبی قرار دارد. در این روستا همچنین برجی تحت‌عنوان برج گورت وجود دارد و گروت را روستای برج‌های کبوتر نیز می نامند. در گورت و مزارع آن، بیشترین تراکم برج های کبوتر به چشم می‌خورد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی