وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معاون شهرسازی و معماری وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد: مباحث مربوط به آمایش سرزمینی در توسعه شهرها به‌دلیل وجود مشکلات فراوان تقریبا برای دو دهه متوالی تعطیل بوده است.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی، محمد سعید ایزدی با بیان اینکه نتیجه چنین وضعیتی عدم تعادل فاحش در توزیع منابع، نیروها، صنایع و جمعیت در مناطق مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته جمعیت و صنایع متناسب با ظرفیت‌های بومی و زیست‌محیطی در مناطق مختلف کشور توزیع نشده و عدم تعادل فاحشی که در شرایط فعلی در مناطق مختلف به لحاظ مشکلات زیست‌محیطی و جمعیتی مشاهده می‌شود، ناشی از همین موضوع است. وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت ایجاد شرایط گفتمان‌سازی بین جامعه حرفه‌ای و تشکل‌های مختلف با دولت بیان کرد: خانه‌های تاریخی در حال تخریب می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای راه‌اندازی مکانی برای انجام این گفت‌وگوها باشد. باید تلاش شود این ارتباطات به بهترین نحو میان کارشناسان، تشکل‌های حرفه‌ای و مسوولان برقرار شود و گفت‌و‌گوهای دو‌جانبه در راستای اتخاذ رویکردها  وتصمیم‌های سازنده حفظ شود و استمرار یابد. ایزدی با بیان اینکه متاسفانه ۲۰ سال است که به‌دلیل مشکلات بسیار طرح آمایش سرزمینی تعطیل شده و به همین دلیل عدم تعادل در کشور بیداد می‌کند، گفت: باید تلاش کنیم تا این مسیر ایجاد شده تسهیل شود و با راهکارها و راه‌حل‌های مناسب نیز طی سال‌های آینده تداوم پیدا کند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی