وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فردا با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی اغاز بکار می کند.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی دبیر اجرایی نمایشگاه صنعت ساختمان، گفت: ۱۱۵ شرکت خارجی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
    وی یادآور شد : در مجموع ۹۱۹ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند و از آخرین دستاوردها در صنعت ساختمان رونمایی خواهند کرد.
    مطیع‌جهانی اظهار کرد: شرکت‌های خارجی که در این نمایشگاه حضور دارند کاملاً ‌بزرگ و توانمند هستند به طوری که تمامی تولیدکنندگان داخلی می‌توانند از تکنولوژی‌های جدید این شرکت‌ها استفاده کنند.
    وی ادامه داد: تولیدکنندگان با ارائه محصولات جدید خود در این حوزه می‌توانند در یک فضای تعاملی مذاکرات خوبی با سرمایه‌گذاران و سازندگان داشته باشند.
    دبیر اجرایی نمایشگاه تأکید کرد: سال گذشته روزانه ۴۵ هزار نفر از نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید کردند و امسال سعی می‌کنیم با ارائه دستاوردهای نوین موفق‌تر باشیم.­برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهمی در ایجاد مشاغل مستقیم و غیرمستقیم دارد و تجربه سال‌های گذشته نشان می دهد که نمایشگاه تخصصی مسکن توانسته است در بخش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مؤثر باشد.
    مطیع‌جهانی دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان  با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از پانزدهم تا هجدهم مرداد در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: هم‌اکنون بخش مسکن دچار رکود شده است، در سال‌های گذشته هجوم سرمایه‌گذاران به بخش مسکن افزایش یافت و همین موضوع موجب رشد عرضه و تقاضا شد که نتیجه آن انباشت سرمایه و متضرر شدن شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن است.
    وی تصریح کرد: با توجه به کاهش تقاضا در بخش مسکن میزان تولیدات این حوزه جوابگوی نیازها نیست و همین موضوع سبب ایجاد مشکلاتی در این بخش شده است.
    مطیع‌جهانی تأکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی بویژه در صنعت تخصصی ساختمان می‌تواند بخشی از فشارهای مضاعفی را که در این حوزه وجود دارد ، کاهش دهد.
    دبیر اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه صنعتی‌سازی، مقاوم‌سازی، طراحی‌های نوین، انبوه‌سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده، تأسیسات و نماهای داخلی، مسائل پایه، کاشی و سرامیک، شیرآلات و سازه‌های فولادی از بخش‌های مهم این نمایشگاه به شمار می‌رود، گفت: با توجه به جایگاه مهم بخش صنعت سعی خواهیم کرد امسال نمایشگاه ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود.
    وی تصریح کرد: ارائه دستاوردهای نوین در حوزه صنعت ساختمان و افزایش کیفیت ساخت‌وسازها از نتایج خوب برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در سال‌های گذشته بوده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی