وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    نشست خبری سی و یکمین جشنواره کودکان و نوجوانان

    معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: نخستین جایزه و تندیس برای بهترین فیلم از نگاه شهر دوستدار کودک در بخش جنبی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با عنوان «جلوه گاه امید» رونمایی و اهداء می‌شود.

    سیداحمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان امسال، تیم داوری مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک که شامل سه متخصص منتخب از مدیریت شهری اصفهان و سه نوجوان از شهر اصفهان است، در بخش بلند سینمایی به داوری فیلم‌ها پرداخته و  در نهایت به بهترین فیلم از نگاه تخصصی شهر دوستدار کودک جایزه خود را اهداء می‌کند.

    وی تصریح کرد: هدف مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک از مشارکت در جشنواره ترغیب و حساس‌کردن فیلم‌سازان به مسایل شهری و مدیریت شهری مرتبط با کودکان است تا رسانه نیز بتواند نقش مهمی در تحقق شهر دوستدار کودک در ایران داشته باشد.

     معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه این جایزه در مراسم اختتامیه جشنواره به بهترین فیلم از نگاه شهر دوستدار کودک اعطا می‌شود، ادامه داد: این اتفاق تقویت دو برند شهر دوستدار کودک و جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به دنبال دارد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی