وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    مهاباد- ایرنا- رییس سازمان نظام مهندسی بوکان گفت: 'شورش عابد' معمار بوکانی به دلیل ارتقای سطح معماری در منطقه، وفاداری به زادبوم و اتصال معماری زمینه به معماری جهانی نشان معمار سال ایران را از آن خود کرد.

    حسام مام خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طراح نقشه های ساختمانی با ارائه یک مجموع کار از سال 1387 توانست عنوان نخست معمار سال جاری را از آن خود کند.
    وی بیان کرد: آثار وی انتخاب و معرفی شد.
    شورش عابد نیز در این خصوص گفت: با طراحی یک خانه از شهروندان بوکانی در سومین دوسالانه‌ ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران شرکت کردم.
    وی بیان کرد: این طراحی که به طراحی «خانه امینی» معروف است، یکی از پروژه های مدرن شهر بوکان است که در یک منطقه کوهستانی سنگی با آب و هوای سرد واقع شده است.
    وی افزود: این خانه 2 طبقه متفاوت تر از بناهای محلی بوده و به طور همزمان با حفظ خصوصیات ویژگی های معماری منطقه (ایجاد حداقل دهانه و استفاده حداکثر از سنگ) خاطرات گذشته را زنده می کند.
    به گزارش ایرنا، سومین دوسالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران تحت‌عنوان مسابقه طراحی معماری اکوکمپ آموزشی- تفریحی به همت موسسه فرهنگی هنری هنر معماری برگزار می‌شود.
    آیین اختتامیه‌ سومین دو سالانه‌ ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران هفته گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشکده‌ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد.
    سال گذشته معمار سال به سانا افتخارزاده از استان تهران رسیده بود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی