وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     سند راهبردی مدیریت بحران شهرری تدوین می شود

    اقتصاد ایران: شهرری- ایرنا- شهردار منطقه 20 (شهرری) از تدوین سند راهبردی مدیریت بحران شهرری خبر داد و گفت: این سند با هدف کاهش خطرپذیری بلایای طبیعی در دستور کار امسال شهرداری منطقه قرار دارد.

    به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار اظهار داشت: تدوین سند راهبردی مدیریت بحران 20 محله این منطقه در دستور کار امسال قرار دارد که با اجرای این پروژه، مخاطرات بلایای طبیعی از جمله برف، زلزله، سیلاب و فرونشست زمین مورد بررسی قرار می گیرد.
    وی تصریح کرد: با اجرای این طرح میزان تاب ‌آوری محلات در برابر بلایا احصا خواهد شد.
    افشار افزود: با شناسایی تهدیدهای حاصل از حوادث طبیعی، راهکارهای عملیاتی و کاربردی برای مدیریت در زمان بحران نیز ارائه می شود تا در زمان ممکن گروه های مردمی و مدیریت بحران بر اساس نقشه عملیاتی با پایه علمی و کارشناسی وارد عمل شوند.
    وی در ادامه از راه اندازی سایت های برف روبی در سطح شهرری خبر داد و گفت: این سایت ها در راستای مدیریت بحران و همزمان با شروع فصل سرما برای پاکسازی معابر اصلی و بزرگراه ها راه اندازی می شوند.
    شهردار منطقه 20 افزود: همچنین برای ارائه خدمات بهینه و تسهیل در اجرای امور، فعالیت ها در قالب مدل های از پیش تعیین شده به اطلاع شهروندان می رسد تا با آگاهی کامل با مدیریت شهری مشارکت کنند.
    وی اضافه کرد: شناسایی نقاط حساس، معرفی تجهیزات و ماشین آلات، پتانسیل نیروی انسانی، معرفی سایت های برف روبی، مسیر حرکت ماشین آلات، اولویت های پاکسازی، تعداد و مکان مخازن شن، عملیات های اجرایی مدیریت شهری و نحوه مشارکت شهروندان از جمله اطلاعاتی است که در اختیار شهروندان قرار می گیرد
    منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی