وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    دانشگاه برادفورد به‌عنوان یکی از پیشگامان اجرای سیاست‌های مربوط به محیط سبز و به‌ دلیل معماری، تکنولوژی‌های نوین و دیگر نوآوری‌های زیستی، سبزترین دانشگاه انگلیس شناخته شده‌ است.

    دانشگاه برادفورد؛ سبزترین دانشگاه انگلیس

    به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سایت «tiouniversities»، دانشگاه برادفورد دانشگاهی دولتی در انگلیس است که در برادفورد در وست یورکشایر قرار دارد.

    این دانشگاه در سال 1966 رویال چارتر را دریافت کرد و جزء 40 دانشگاه انگلیس است که تاریخ تأسیس آنها به اوایل سده نوزدهم برمی‌گردد.

    دانشگاه برادفورد به‌عنوان یکی از پیشگامان اجرای سیاست‌های مربوط به محیط سبز و به‌خاطر معماری، تکنولوژی‌های نوین و دیگر نوآوری‌های زیستی، سبزترین دانشگاه انگلیس و یکی از هشت دانشگاه برتر دنیا در سال 2016 شناخته شده‌ است.

    بنابر آمار موجود، بیش از 22 درصد دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی که از حدود 110 کشور مختلف آمده‌اند، تشکیل می‌دهند. 

    آموزش عالی انگلیس تعداد دانشجویان کارشناسی دانشگاه برادفورد را بیش از 10 هزار نفر تخمین زده است؛ بیش از 3 هزار دانشجو نیز در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند. 

    این دانشگاه دو پردیس دارد که پردیس اصلی در ریچموند رود قرار دارد؛ رتبه دانشگاه برادفورد در سال 2017 در رتبه بندی جهانی «Complete» از دانشگاه‌های برتر دنیا با 10 پله صعود به رتبه 53 در میان 127 دانشگاه انگلیس رسیده است.

    دانشگاه برادفورد به‌ عنوان یکی از متنوع‌ترین دانشگاه‌های تأسیس‌شده پیش از سال 1992 به شمار می‌رود؛ به‌طوری‌که 58 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه از میان چهار طبقه اجتماعی‌اقتصادی ضعیف و نیازمند جامعه پذیرش شده‌اند.


    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی