وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    شهر نیوز - سرپرست شهرداری تهران طی حکمی تاجیک اسماعیلی شهردار بازنشسته منطقه یک را تغییر داد.

     
    اولین انتصاب حناچی در شهرداری تهران
    پیروز حناچی منتخب شورای شهر و سرپرست فعلی شهرداری تهران اولین انتصاب خود در شهرداری را انجام داد.

    پیروز حناچی طی حکمی تاجیک اسماعیلی شهردار بازنشسته منطقه یک را تغییر داد و اسماعیل بدریان دهاقانی را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک انتخاب کرد.

    انتخاب حناچی توسط شورای 1000 نفره

    رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران عنوان کرد که حناچی نتیجه همفکری 1000 نفر بوده است.

    شهربانو امانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود با اشاره به آغاز هفته وحدت و لزوم دوستی و مودت میان مسلمانان، گفت: 14 ماه از آغاز به کار رسمی شورای شهر پنجم می‌گذرد که برای سومین بار اقدام به انتخاب شهردار کردیم که این انتخاب‌ها ماحصل یک جمع بزرگتری از مردمی است که هر کدام دغدغه شهر دارند.

    به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه جامعه نسبت به انتخاب شهردار حساس شده بود و از طریق رسانه‌ها، شبکه اجتماعی، تماس‌ها و مصاحبه‌ها به بیان نکته نظرات خود می‌پرداختند، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که این انتخاب شهردار، انتخاب جمع بزرگتری از ما اعضای شورا بود اما به واسطه نظر ما 21 نفر شهردار انتخاب شد.

    وی با بیان اینکه این پدیده اجتماعی با ارزشی است که موجب تکاپو و سرزندگی می‌شود، تصریح کرد: البته این اقدام شورایی ما زمانی تکمیل می‌شود که همه حتی اگر شهردار کاندیدای ما نبوده باشد به این انتخاب تمکین کنیم وگرنه به مانند یک بازی کودکانه می‌شود.

    امانی با بیان اینکه از دولتمردان و نمایندگان مجلس توقع دارم که در امور مرتبط به توسعه کشور و شهر توجه کنند، گفت: بی شک همه اندیشه‌ها و همه ظرفیت‌ها بالاترین سرمایه‌های عرضه شده در این میدان محدود بودند و همگی سهمی از خلق این زیبایی یعنی انتخاب حناچی آن هم با نظر هزاران نفر شده که اعتماد کم سابقه‌ای را به بدنه شهرداری نشان می‌دهد.

    وی با بیان اینکه شفافیت اجتماعی را بعد از رسانه‌ها می‌توان به حساب شوراها گذاشت، افزود: شهردار تهران در نتیجه همفکری 1000 نفره و به واسطه ما 21 نفر انجام شد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی