وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    مهدی چمران درباره بلندمرتبه سازی مجدد در آن ملک گفت: این بستگی به تصمیم و جلسات معاونت شهرسازی شهرداری و صاحب ملک است.

    آخرین وضعیت طراحی مجدد ساختمان پلاسکو/خبری از دادگاه سلطانی ندارم

    مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری تهران پرس، در پاسخ به سوال خبرنگار تهران پرس مبنی بر این که آینده ساختمان فروریخته پلاسکو به کجا خواهد انجامید اظهار داشت: بنده معتقدم که بایستی نقشه جدیدی برای این زمین طراحی شود و ساختمان جدید در آن ساخته شود.

    وی در ادامه افزود: البته طراحی نقشه جدید وظیفه مالک است. این در حالی است که عده ای معتقدند نبایستی در آن منطقه، ساختمان بلندمرتبه ساخته شود. در طرح تفضیلی هم ساختمان بلندمرتبه دیده نشده است. منتهی نکته ای که وجود دارد این است که مالک می تواند حقوق مکتسبه را پیگیری کند.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره بلندمرتبه سازی مجدد در آن ملک گفت: این بستگی به تصمیم و جلسات معاونت شهرسازی شهرداری و صاحب ملک است. بنده به عنوان معمار و شهرساز معتقدم که بایستی تمام آن منطقه از اول تا آخر بازسازی و نوسازی مجدد شود.

    چمران همچنین درباره دادگاه یاشار سلطانی نیز گفت: بنده در جریان روند دادگاه نیستم. معمولا دادگاه بایستی برگزار شود و در زمان موعد نتیجه آن اعلام عمومی خواهد شد. بنده در این ارتباط اطلاعات کافی در دست ندارم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی