وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد، برپایی خیابان غذا در مشهد را عاملی برای ایجاد نشاط به مردم دانست.

    استقبال مشهدی ها از به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدهادی مهدی نیا رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت : ایده خیابان غذا در مشهد را شهر‌های بزرگ دنیا بار‌ها تجربه کرده است بطوریکه از نیمه دوم سال ۱۹۷۰ این ایده در فضا‌های اجتماعی شهری در اختیار مردم قرار گرفت.

    وی افزود: در این راستا طی سال‌های اخیر، بیشتر شهر‌های دنیا در روز‌های آخر هفته و ساعات بعدازظهر فضا‌های شهری در سیطره افراد پیاده قرار می‌گرفت.

    مهدی نیا ادامه داد: این جریان در قالب‌های گوناگون و رویداد‌های سالانه و با هدف ارتباطات مردمی و اجتماعی صورت می‌گیرد و در ادامه این جریان، مشهد نیز با برگزاری خیابان غذا در ایام نوروز امسال با اجرای این حرکت به سمت بیشتر شدن تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط مردمی پیش رفته است.

    رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به حضور و استقبال مردم در این رویداد، بیان کرد: برگزاری برنامه‌هایی همچون خیابان غذا، جا برای گسترش دارد و بازخورد این جریان، علاقمندی مردم به این فضاهاست.

    وی افزود: این رویداد‌های فصلی می‌تواند فضا‌های شهری ما را زنده کند و تجربه خوبی برای مردم مشهد است که امید می‌رود چنین فضا‌هایی در این شهر گسترش یابد.

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی