وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     نشست بررسی نقش، جایگاه و امکان‌سنجی تشکل‌های غیردولتی، مردم‌نهاد و مشارکت عمومی در تحقق طرح‌های توسعه و عمران (طرح جامع) با سخنرانی ایمانی‌جاجرمی و با حضور معاون معماری و شهرسازی، نهم مردادماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های شهرسازی و معماری در هشتمین نشست خود نقش، جایگاه و امکان سنجی تشکل های غیر دولتی و مردم نهاد و همچنین مشارکت عمومی در تحقق طرح های توسعه و عمران را مورد بررسی قرار می دهد.

    در این نشست، دکتر ایمانی‌جاجرمی و دکتر حامد اکبری به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین در این نشست دکتر محمدسعید ایزدی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و مهندس مسعود حمزه‌ای مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران حضور دارند.

    نشست فوق سه شنبه نهم تیرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی و در سالن جلسات معاونت معماری و شهرسازی در طبقه نهم وزارتخانه برگزار می شود.

    به گفته برگزارکنندگان این نشست، حضور در این برنامه آزاد است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی