وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

      معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که نشاندن تمامی اراضی دولتی در طرح کاداستر سازمان ثبت برای جلوگیری از تخلف و زمین خواری در سال جاری در دستور کار سازمان قرار دارد، گفت: طرح سامانه جامع املاک یکی از کارهای بزرگی است که در سازمان با قدرت و شدت در دست انجام است، شمارش پرونده‌ها و سند تک برگی یکی دیگر از اقداماتی است که در سالجاری در دستور کار داریم.

    حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره اهم برنامه هایی که سازمان ملی زمین و مسکن برای سال ۱۳۹۷ در دستورکار قرار داده است نکاتی را ارایه کرد.

    حمیدرضا عظیمیان

    عظیمیان ضمن تبریک فرارسیدین سال ۱۳۹۷، گفت: اجرای کامل دستورالعمل سند دار کردن املاک تصرفی یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان برای سال جدید است، همچنین ابتیاع (خرید) زمین برای مناطقی که زمین نداریم و در خواست مسکن وجود دارد، همچنین ابتیاع زمین برای کاربری‌های گردشگری و اتمام حداکثری مسکن مهر باقی مانده که نزدیک به ۹۰هزار واحد است و یک سوم آن برعهده سازمان ملی زمین و مسکن است از جمله دستورکاری سال جاری سازمان ملی زمین و مسکن است.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از دیگر اقدامات سازمان را در سال جاری تکمیل و همچنین آغاز یکسری از پروژه‌های آماده‌سازی و پروژه‌های مشارکتی عنوان کرد و افزود: طرح سامانه جامع املاک یکی از کارهای بزرگی است که در سازمان با قدرت و شدت در دست انجام است. شمارش پرونده‌ها و سند تک برگی یکی دیگر از اقداماتی است که در سالجاری در دستور کار داریم.

    عظیمیان تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای ما نشاندن تمامی اراضی دولتی در طرح کاداستر سازمان ثبت برای جلوگیری از تخلف و زمین خواری است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: کارهای جاری سازمان هم امیدواریم به نحو بهتری و با رضایتمندی بیشتری برای مردم شریف ایران انجام شود.

    وی در مورد آخرین وضعیت پیشرفت سامانه جامع اراضی و مستغلات نیز توضیحاتی را ارایه کرد و افزود: در حال حاضر سازمان از سامانه جامع اراضی و مستغلات بهره‌برداری می‌کند. بدین معنا تمامی اتفاقاتی که در رابطه با زمین‌های واقع در محدوده و حریم شهرهای بالای ۲۵هزار نفر می‌افتد اطلاعاتش بر روی سیستم قرار دارد و کاربرانی از سازمان که مجاز به استفاده از آن هستند برای انجام وظایف خود از آن اطلاعات بهره مند می شوند.

    عظیمیان یادآور شد: سامانه جامع املاک و مستغلات تعدادی زیرسامانه دارد که در حال ارایه خدمات هستند و برخی از آنها همچون هیات نمایندگی ۱۰۰ درصد به نتیجه رسیده است و برخی نیز در مرحله انجام و تکمیل قرار دارند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی