طراحی تازه فروشگاه In-sight نگاهی متفاوت به یک فضای تجاری را عرضه میکند که شبیه غوطهور شدن در اقیانوس است.
هنرآنلاین، طراحی فروشگاه پوشاک کودک و نوجوان میامی یک کانسپت جدید از این کاربری تجاری محسوب میشود. فروشگاه In-sight یک محیط تجاری مولتی برند است که اجناس مختص به خود و سایر برندها را ارائه میدهد. مغازه پوشاک و سایر اقلام جانبی مختص به کودکان و نوجوانان به لحاظ ویژگی و حساسیتهای بارزی که دارند میبایست در فضایی مختص به این سنین قرار بگیرند. طراحی مغازه پوشاک In-sight به مانند تجربه غواصی و غوطه ور شدن زیر اقیانوس است. طراحی المانهای مغازه به واسطه خطوط منحنی گسترده یک تونل بزرگ خلق نموده که با توجه به مقیاس دید کودکان، فضای بزرگی به نظر میآید.
طراحی مغازه کمی از چالشهای فانتزی نام تجاری خود را به شیوهای بصری نشان داده است. واژه In-sight در زبان محاوره ای به دوربینهای دو چشمی هم اطلاق میشود که در این پروژه جزء هسته طراحی قرار دارد. رند طراحی مغازه با تخلیه، چرخش و پیچش الگوهای قوس دیوارها جلو رفته تا کم کم لوگوی فروشگاه را در فرمت کلی مغازه مشاهده شود. این پنلهای سفید در موازات فورشگاه نصب شدهاند تا تونلی هندسی و پویا را ایجاد کرده تا محیطی بزرگ و گسترده را به کودکان و مراجعه کنندگان بزرگسال القا کنند.
انتهای مغازه تجاری الگوهای پیچشی به هم پیوسته شدند و فضایی باریک و گرافیکی را ایجاد کردهاند. شکاف انتهایی فروشگاه باعث شده تا فضاهای پیشیشن مغازه و استندها به لحاظ بصری بزرگتر جلوه داده شوند و محصولات به صورت برجستهتری به نمای درآیند. فرم یکپارچه الگوی دیوار و سقف در نمایش محصولات و فضای ذخیره سازی فوق العاده تأثیرگذار بوده است. علی رغم پیچیدگی طراحی این مغازه سیستم ساخت و ساز آن میبایست ساده و آسان باشد. لذا طراحی نورپردازی مغازه دیوارپوشها تلفیق شده و چراغ ها با صفحات چوبی نصب شده است. لبه برخی از استندها و دکور مغازه از جنس کورین است که برای درخشش و ارتقا کیفیت فروشگاه در نظر گرفته شده است. طراحی ویترین مغازه مانند قاب شیشهای سادهای است که قصد دارد نمایههای درون فروشگاه را به نمایش بگذارد.
منبع: آرل