وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    پدر علم سازه ایران به وجود آمدن و توسعه تهران را بدون الگو دانست و گفت: تهران یکی از زشت‌ترین شهرهای دنیاست.

    تهران یکی از زشت ترین شهرهای دنیا است/ الگوی شهرسازی ما مشخص نیستگریگوریان پدر علم سازه ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به وجود آمدن تهران و توسعه آن را بدون الگو دانست و اظهار کرد: صحبت کردن من و شما نیز الگوی خاصی دارد، اما تهران بدون الگو و بی پدر و مادر به وجود آمده است.

    وی با بیان اینکه الگوی شهرسازی ما مشخص نیست، گفت: به عنوان مثال در خیابان‌های شمال شهر و با وجود برج‌های مرتفع وسط خیابان یک درخت وجود دارد، آن درخت مانع رفت و آمد و ترافیک می‌شود. این وضعیت گویای آن است که معماری ما، معماری خود خواهانه است. هر کدام از معماران ما هر ساختمانی را بالا می‌برد و می‌خواهد اثر انگشت و امضای خود را پای کارش بگذارد.

    پدر علم سازه ایران، تهران را یکی از زشت ترین شهرهای دنیا دانست و گفت: هر کدام از ساختمان‌های تهران به خودی خود زیباست، اما در کنار هم زشت است.

    گریگوریان سیمای تهران را از بالا زیبا دانست و تاکید کرد: وقتی در خیابان شهر قدم می‌گذاریم، سبک‌های مختلف چشم را آزار می‌دهد و نبود خط آسمان روحیه شهروندان را به هم می‌ریزد.

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی