وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد آیینی معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:  طی چند روز گذشته  ۱۰۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور به بهره برداری رسید که بخشی از این واحد‌ها به تعداد ۱۹ هزار و ۱۸۹ واحد مربوط به مسکن نوسازی شده و احداثی در بافت‌های فرسوده شهری بود.

    به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در چند سایت نمونه در محله نظام‌آباد شهر تهران، محله سیس‌آباد در حاشیه شهر مشهد و شهر‌های شیراز، بندرعباس، یاسوج و بوشهر شاهد افتتاح واحد‌های نوسازی شده بودیم.

    وی افزود: به طور کلی نزدیک به یک پنجم افتتاح‌های هفته دولت مربوط به نوسازی بافت‌های فرسوده بود که تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده این رقم افزایش یابد.

    او می گوید: ساخت مسکن در بافت فرسوده به ۱۴۶ هزار و ۷۰۰ واحد رسیده که این تعداد شامل ۴۰ هزار و ۵۲۲ پروژه در ۳۷۳ شهر است.

    معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: آمار صدور پروانه ساختمانی را برای شهر تهران در مردادماه معادل ۱۱۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و برای شهر تهران در ۵ ماه نخست امسال رشد ۱۴۲ درصدی ثبت شد.

    گفتنی است روز دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲ به دستور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در هفته دولت ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ هزار واحد مسکونی نهضت ملی به متقاضیان تحویل داده شد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی