وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران گفته استعفای نجفی بی ارتباط با مراسم برج میلاد نیست و از طرفی هم حافظی، عضو سابق رد پای یک مدیر قالیبافی را علت برگزاری مراسم رقص می بیند.

    ستون پنجم دشمن در خاکریز نجفی/ چه کسی عامل استعفای شهردار شد؟

    به گزارش تیترشهر: روز چهارشنبه استعفای نجفی تهران را به شوک برد. خبری که تا ساعت ها اعضای شورای شهر تهران در پی پنهان کردن آن بودند اما سرانجام نتوانستند شهردار را به پس گرفتن استعفا راضی کنند و خبر در نهایت تایید شد.

    بعد از تایید استعفا، گمانه زنی ها در مورد علت استعفا داغ شد، بیشتر تحلیل ها پیرامون اتفاقاتی بود که در برج میلاد رخ داد. اتفاقاتی که موجب احضار شهردار به دادسرا و آزادی او با قید وثیقه شد.

    موضوعی که حالا زهرا نژادبهرام آن را مطرح کرده و گفته استعفا بی ارتباط با مراسم برج میلاد نبوده است.

    البته همان زمان رحمت الله حافظی، عضو سابق شورای شهر تهران در توئیتر خود به نقش یک مدیر قالیبافی در برگزاری این مراسم، احضار نجفی به دادسرا و استعفایش نوشت.

    البته خود نجفی در مورد علت استعفا تنها به خواندن یک بیت از مولانا اکتفا کرد و گفت: بهتر آن باشد که سر دلبران؛ گفته آید در حدیث دیگران.

    حالا بعد از توئیت حافظی مشخص می شود که چرا مدیران در ایران به صورت اتوبوسی نیرو جابجا می کنند. آنها نمی توانند به تیم مدیر قبلی اعتماد کنند و هر لحظه ممکن است که زیر پایشان خالی شود.

    در مورد نجفی اما اعضای شورای شهر تهران بارها به او معترض شدند و خواستار برکنار مدیران قالیبافی شدند اما شهردار گوشش به این توصیه ها بدهکار نبود.

    نجفی اما بعد از احضار به دادسرا متوجه شد که باید روز اول داس را به دست می گرفت و تمامی تیم مدیریت قبلی را به مناسبی می مارد که نتوانند تاثیر چندانی در مدیریت شهری داشته باشند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی