وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    در حالیکه علیخانی، عضو شورای شهر تهران از تغییر معیارهای انتخاب شهردار سخن گفته، اعطا سخنگوی این شورا تاکید کرده که شهردار بر اساس همان 16 معیار انتخاب می شود.
    سخنان ضد و نقیض شورایی ها در مورد معیارهای انتخاب شهردار آینده تهرانبه گزارش تیترشهر: معیارهای انتخاب شهردار آینده تهران، خود اعضای شورای شهر را نیز دچار سردرگمی کرده است.

    تعدادی از آنها امروز بعد از جلسه هم اندیشی از پایبندی به همان معیارهای 16 گانه که در زمان انتخاب نجفی داشتند گفتند و تعداد دیگری نیز از تغییر در معیارها خبر دادند.

    فرایند انتخاب شهردار تهران تغییر می‌کند

    محمد علیخانی به جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: در این جلسه در خصوص فرایند انتخاب شهردار بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت و قرار شد تغییراتی در فرایند انتخاب شهردار ایجاد شود.

    وی با بیان اینکه قبلا دستورالعملی برای انتخاب شهردار تهیه کرده بودیم ،گفت: قرار است چند آیتم آن تغییر کند.

    به گفته علیخانی اعضای شورا قرار است پیشنهادات خود را در این باره تهیه کرده و روز سه‌شنبه در جلسه هم اندیشی دیگری که برگزار خواهد شد مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

    وی درپاسخ به این پرسش که در خصوص گزینه‌های شهرداری تهران موضوعاتی مطرح شد گفت: وارد این بحث نشدیم و قرار است فعلا تغییراتی در فرایند انتخاب شهردار ایجاد کنیم.

    پابندی شورا به همان 16 معیار پیشین

    سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برای انتخاب شهردار آینده همان 16 معیار لحاظ می شود.

    علی اعطا‌ سخنگوی شورای شهر تهران در پایان پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیم نهایی شورا برای انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: یک جلسه هم اندیشی را برای این موضوع برگزار کردیم تا ببینیم چگونه می‌توان فرآیند انتخاب شهردار را مشخص کرد و برای همین منظور به نمونه این فرآیند در مرداد ماه سال گذشته مراجعه کردیم و طی آن 16 معیار برای انتخاب شهردار طراحی شد.

    وی افزود: امروز در جلسه هم اندیشی بحث کردیم که آیا همان فرآیند می‌تواند طی شود و یا شیوه باید تغییر کند که در مجموع جمع‌بندی‌ها به اینجا رسید که بر اساس همان معیارها عمل کنیم و اگر اعضا نظر اصلاحی داشتند، مطرح کنند تا ساختار اصلاح شود.

    سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که مطرح می‌شود، گفت: هرگونه نام بردن از افراد برای تصدی شهرداری تهران صرفاً اظهارنظر است و هنوز گزینه‌ها مطرح نشده‌اند، زیرا ما باید ابتدا فرآیند را بررسی کنیم و بعد افراد را انتخاب کنیم.

    اعطا با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم در اسرع وقت شهردار انتخاب شود.

    وی با بیان اینکه اولویت‌ ما این است که شهردار زودتر از فرصت قانونی انتخاب شود،تصریح کرد: بعد از انتخاب شهردار یک روند قانونی هم باید طی شود، که حکم شهردار توسط وزیر کشور صادر خواهد شد.

    اعطا در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال خروج یکی از اعضای شورا برای تصدی شهرداری تهران گفت: پیش از این بحثی داشتیم که کسی از شورا خارج نشود و تاکنون بحث جدیدی در این خصوص انجام نشده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی