وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    از شهر آفتاب خبر می رسد که پروژه بزرگ شهرداری تهران تنها بعد چند سال رو به تعطیلی رفته و شمار نمایشگاه های برگزار شده در آن به تعداد انگشتان یک دست و شاید هم کمتر برسد.

     

    شهرآفتاب تعطیل می شود/ قراردادها یکی یکی لغو می شوندبه گزارش تیترشهر: درست از زمانی که نمایشگاه آفتاب به عنوان جایگزینی برای نمایشگاه بین المللی در سئول، مطرح شد، پیش بینی می شد که نتواند میزبان تعداد زیادی از نمایشگاه ها باشد.

    مشکلات زیرساختی از جمله فاصله زیاد با شهر و واقع شدن در دل بیابان موجب شد تا مردم استقبال کمی از این محل داشته باشند تا نمایشگاه ها به علت استقبال کم مردم، یکی یکی قراردادهای خود با نمایشگاه شهرآفتاب را کنسل کنند.

    احداث ایستگاه مترو و رسیدن قطار شهری نیز موجب رونق گرفتن این نمایشگا نشد تا خاک بیشتری روی صندلی های خاک گرفته نمایشگاه شهر آفتاب بنشیند.

    درست سال گذشته در همین روزها بود که نمایشگاه مدیریت بحران در شهرآفتاب برگزار شد اما زمانی که مسئولان و مردم از روی صندلی های خود بعد از مراسم افتتاحیه برخواستند، خاک نشسته بر لباسهای آنها خودنمایی می کرد تا نشان از بی مشتری و بی رونق بودن شهر آفتاب باشد.

    حالا صحبت از انتقال آن به بانک شهر است. انتقالی جنجالی و پر سر و صدا که به علت بدهی های گزاف شهرداری به بانک شهر اتفاق افتاده است.

    اما حالا نمایشگاه شهر آفتاب رو به تعطیلی رفته، کارکنانش نفر به نفر از کار بی کار شده و خاک بر سرتاسر نمایشگاه نشسته است.

    البته مدیریت ضعیت مدیران منصوب قالیباف در این سرنوشت شوم برای شهر آفتاب کم تاثیر نداشته است و قطعا آنها بر بی رونقی نمایشگاه تاثیر زیادی داشتند.

    امید است با تغییر رویکرد شهرداری و تعویض مدیران بی فایت، شاهد بهبود وضعیت نمایشگاهی باشیم که با هزاران میلیارد تومان بودجه بیت المال احداث شده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی