وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    زاهدان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه شهر جدید «تیس» در هجدهمین شورای عالی معماری و شهرسازی ایران مصوب شده است.

    باقر کرد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شهر جدید «تیس» جایگاه ممتازی در ساحل دریای عمان دارد و به همین دلیل در تمامی طرح‌های توسعه استان بر لزوم شکل گیری شهر جدید تیس تاکید شده است.

     معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: آنچه در طرح توسعه شهر «تیس» مصوب شده، تاکید بر نقش برتر این شهر در حوزه توریسم و گردشگری است.

    وی بر لزوم تامین زیر ساخت‌ها در این شهر تاکید کرد و افزود : ۳۱ درصد از وسعت شهر «تیس» دارای زیرساخت های گردشگری و فضای سبز حاشیه دریا است.

    وی گفت: با توجه به آغاز اجرای برنامه های اقتصادی دولت از جمله طرح های پتروشیمی وافزایش ظرفیت بندر شهید بهشتی چابهار تامین خدمات پشتیبان در این منطقه ضروری است.

    کرد خاطر نشان کرد: برای احداث شهر جدید تیس از روش‌های نوین شهرسازی از جمله طرح های مشارکتی، مارکتینگ و برندینگ شهری استفاده شده است تا این طرح‌ها با سرمایه حاصله خود، توسعه این شهر را به دنبال داشته باشد.

    گفتنی است شهرجدید «تیس» با ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار وسعت و ۱۵۰ هزارنفر جمعیت در کرانه دریای عمان در حدفاصل چابهار و کنارک قرار گرفته است.

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی