وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
     
    زنجان-معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: تهیه طرح ویژه شهر سلطانیه در کنار شهر شوش استان خوزستان به عنوان دو شهر مهم تاریخی، مورد تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار مهر، جواد رحمتی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی  و توسعه استان زنجان ، بر امر آموزش کار کنان در دستگاههای اجرایی استان زنجان تاکید کرد و افزود: آموزش ارائه شده به کار مندان باید متناسب با راسته شغلی آنها باشد.

    وی اظهار کرد:ارتقای کار مندان به یک کار کلیشه ای تبدیل شده است ولی متاسفانه آموزش های ارائه شده به کار مندان متناسب با راسته شغلی شان نیست. 

    معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: باید آموزش های ارائه شده به کارمندان عملیاتی تر و کار بردی تر باشد و آموزش ارائه شده با متناسب با نیاز شغلی شان باشد ولی متاسفانه در برخی از دستگاههای اجرایی این آموزش این طور نیست. 

    رحمتی با بیان اینکه  نگاه به سلطانیه متمرکز به بنای تاریخی آن بوده و سایر مسئله ها توجه نشده  و باید کمیته راهبری تعریف شود، گفت: با پیگیری های صورت گرفته،تهیه طرح ویژه شهر سلطانیه در کنار شهر شوش استان خوزستان به عنوان دو شهر مهم تاریخی، مورد تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی قرار گرفته است.

    در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اقدامات صورت گرفته در راستای رسیدگی و توجه به حوزه سلامت استان زنجان تاکید کرد و افزود: در استان زنجان نیز در این بخش اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

    علیرضا بیگلری تصریح کرد:  برنامه جامع سلامت استان زنجان یک سند بالادستی در جغرافیای استانی است که با هدف ارتقای عادلانه شاخص‌های سلامت و با مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم اجرایی می‌شود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی