وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    کانون معماری و شهرِ موزه هنرهای معاصر تهران در نظر دارد با همکاری فعالان حوزه‌ هنر، معماری و شهر، برنامه‌ای را تحت عنوان "جشنواره‌ سیار" در شهرهای ایران برگزار کند.

    به گزارش هنرآنلاین، کانون معماری و شهر موزه هنرهای معاصر تهران پس از نزدیک به سه سال فعالیت مداوم و برگزاری برنامه‌های مختلف، در نظر دارد با همکاری فعالین حوزه‌ هنر، معماری و شهر، برنامه‌ای را تحت عنوان "جشنواره‌ سیار" در شهرهای ایران برگزار کند.

    نمایش فیلم‌های مرتبط با حوزه‌ معماری و شهر به عنوان بخشی از فعالیت‌های کانون و استقبال  علاقه‌مندان این مرکز را  بر آن داشته تا در آستانه‌ سومین سال تأسیس کانون معماری و شهرِ موزه هنرهای معاصر تهران ، امکان ایجاد پلی ارتباطی با مخاطبان و فعالان سایر شهرها و استان‌ها را فراهم آورد.

    در چهارچوب "جشنواره‌ سیار" در طول یک هفته و به‌صورت هماهنگ مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب نمایش‌داده‌شده را با همکاری همراهان و علاقه‌مندان در سایر شهرهای ایران بازپخش خواهد شد. هدف از اجرای این جشنواره ایجاد فضایی برای تفکر، بحث و تبادل‌نظر حول موضوعات درحاشیه‌مانده‌ این حوزه، همچنین ایجاد محملی برای آشنایی با گروه‌های فعال در شهرستان‌ها و تحکیم همکاری‌ها عنوان شده است.

    به همین منظور، از کلیه‌ی فعالان حوزه‌ هنر، معماری و شهر دعوت می‌شود تا در صورت تمایل با تکمیل و ارسال فرم‌های مربوط تا حداکثر ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶، آمادگی خود را برای همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای این جشنواره در شهرهای خود اعلام کنند. 

    فرم اعلام آمادگی علاقه‌مندان به مشارکت در این رویداد را اینجا ببینید.

    کانون معماری و شهرِ موزه هنرهای معاصر تهران با بررسی ویژگی‌ها و امکانات اجرایی گروه‌ها، شهرهای مورد نظر را انتخاب و پس از همفکری و هماهنگی با گروه‌های منتخب "جشنواره سیار" را طی ماه‌های آینده برگزار خواهد کرد.

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی