وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: در راستای اجرای قانون "انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" تمای اطلاعات طرح‌های مصوب و قابل استناد شهرهای حوزه استحفاظی این اداره کل بدون محدودیت و تبعیض در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در راستای اجرای قانون "انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" تمامی اطلاعات طرح‌های مصوب و قابل استناد شهرهای حوزه استحفاظی این اداره کل بدون محدودیت و تبعیض در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

    سلمان مهرابی

    سلمان مهرابی مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است چون مخاطب و ذینفعان اصلی طرح‌های شهری، مردم و شهروندان هستند لذا دسترسی مردم به اطلاعات و جزئیات این طرح‌ها از ضروریات است و قاعدتاً هیچ موضوعی در این خصوص نباید از دید مردم پنهان و یا دسترسی به  آن محدود شود.

    وی افزود: محدود کردن دسترسی به اطلاعاتی که طبقه‌بندی‌شده و محرمانه نیستند علاوه بر اینکه مغایر با قانون است مشکلات و معضلات عدیده‌ای همچون رانت اطلاعاتی و سوءاستفاده‌های دیگر را سبب می‌شود و عامه مردم نیز از این موضوع متضرر می‌شوند.

    مهرابی تصریح کرد: در اجرای ماده ۵ این قانون، حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل تلاش دارد علاوه بر در اختیار قرار دادن اطلاعات به مراجعه‌کنندگان و محصلین مربوط به این حوزه جهت پیشبرد اهداف تحصیلی بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ، اطلاعات مذکور را بر روی وب‌سایت اداره کل به آدرس www.larestanmrud.ir بارگذاری نماید.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کلیه مصوبات کمیسیون ماده ۵ بر روی این درگاه قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی