وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
     
    رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: با توجه به نیاز منطقه ۱۴ به فضای سبز خواستار همکاری بنیاد مستضعفان به ایجاد فضای پارک عمومی در محدوده باغ وثوق الدوله هستیم.

    محمد سالاری در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات محلات منطقه۱۴ با حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و مسئولین اجرایی در مسجد حضرت محمد (ص) در محله چهارصد دستگاه برگزار گردید، اظهارداشت: مشکلات و چالش های شهر تهران در این مقطع زمانی نسبت به دوره های گذشته مدیریت شهری بسیار گسترده است، ولی علی رغم تمامی این مشکلات بویژه چالش های حوزه اقتصاد شهری و کمبود جدی درآمدهای شهر تهران، ما بعنوان شورای ۵۱ نفره هیچ راهی جز موفقیت و ایجاد رضایت در بین شهروندان تهرانی نداریم، لذا می بایست تمامی ظرفیت خود را به منظور از بین بردن دیوار بلند بی اعتمادی بین مردم، شهرداری تهران و مدیریت شهری بکار گرفته و با مشارکت دهی واقعی مردم در راستای ارتقای کیفیت زندگی در شهر تهران اقدام کنیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود تعداد قابل توجه پادگان های نظامی در منطقه ۱۴ اشاره کرد و گفت: از نمایندگان مجلس می خواهیم به مدیریت شهری برای خروج پادگان ها از شهر کمک کنند البته مشروط بر اینکه بارگذاری مجدد در زمین پادگان ها صورت نگیرد و عرصه آنها در راستای تامین خدماتی شهر لحاظ شود.

    سالاری با اشاره به اینکه باغ وثوق الدوله در خیابان نبرد متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه ۱۴ به فضای سبز خواستار همکاری بنیاد مستضعفان به ایجاد فضای پارک عمومی در محدوده باغ وثوق الدوله هستیم.

    وی اضافه کرد: از آنجا که بنیاد مستضعفان از نهادهای انقلابی است که در راستای ارتقای کیفیت زندگی و توسعه کشور شکل گرفته است لذا قطعا واگذاری باغ وثوق الدوله به شهرداری تهران برای ایجاد پارک عمومی می تواند به تحقق اهداف شکل گیری این نهاد انقلابی کمک کند.

    این عضو شورای شهر تهران در پایان خواستار تداوم تشکیل جلسات بین شهروندان و نمایندگان خوددر مجلس و شورای شهر در مناطق و محلات شد و افزود: اینگونه جلسات به اعتمادسازی بین مردم و مسئولین و نهایتا همراه شدن مردم در کمک به تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در حوزه شهر تهران می انجامد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی