وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان قزوین گفت: منزل تاریخی صلاحی این شهر با هدف بازآفرینی شهری از سوی این شرکت و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان خریداری شد.

    به گزارش عصر شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین، مهدیه سادات میرناصری ادامه داد: برای خرید این منزل تاریخی 15 میلیارد ریال هزینه شده است.
    این مسئول اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای برنامه اجرایی خود و به کارگزاری شرکت عمران و مسکن سازان قزوین با هدف حفظ احیا و بازآفرینی این خانه تاریخی، اقدام به خرید آن نموده است.
    مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین افزود: این خانه تاریخی که در محله مسجد پنج علی قرار دارد دارای یک هزار و 200 متر عرصه و اعیان بوده و شبستان آن نیز متعلق به اوایل دوره قاجار و طبقه اول آن هم متعلق به دوران متاخر است.
    میرناصری در ادامه اظهار امیدواری کرد: با تداوم خرید و محافظت خانه های تاریخی، فرصت بیشتری را برای پویایی شهری و افزایش نشاط اجتماعی در محلات تاریخی شاهد خواهیم بود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی