وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    نقش طراحی شهری در اجرا

    ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

    معمارشهر: با تبدیل سیاست های کلی برنامه ریزی به شکل سه بعدی ، طراحی شهری ارتباط بین برنامه ریزی و معماری را ایجاد می کند ، این امکان را می دهد که امکان اجرای پروژه ها از طریق مکانیسم های مختلف ، که در زیر شرح داده شده است ، آزمایش شود.

    پشتیبانی عمومی

    اگر جامعه تصور کند که تصاویر مختلف و شکل سه بعدی یک پیشرفت با اهداف و سیاست های آن سازگار است ، در این صورت جلب حمایت از مصوبات مختلف مردمی مورد نیاز برای توسعه تقویت می شود. توسعه طراحی شهری برای یک پروژه در یک همایش عمومی آزاد به تسهیل این نتیجه کمک می کند.

    تصویب های قانونگذاری و تنظیم مقررات

    از نمایندگی های واضح و واضح توسعه پیشنهادی برای کمک به آژانس های مختلف مسئول اجرای منطقه بندی و مصوبات نظارتی برای پشتیبانی از اجرا استفاده کنید. در بسیاری از جوامع ، تعدادی آژانس با طرز تفکرات مختلف ، در امر تأیید و اجرای فرآیند اجرا نقش دارند. چارچوبی که می توان در آن تصمیمات دولتی گرفت.

    سرمایه گذاری و امور مالی

    طراحی های شهری معمولاً تا حدی از جزئیات برای تعیین مقدار فضای ساخته شده و توسعه برآورد هزینه های مفهومی برای ساختمانها و بهسازی های عمومی انجام می شوند. بنابراین ، امکان اقتصادی و تأثیر مالی توسعه می تواند به طور مثر ارزیابی شود.

    بازار یابی

    امکان سنجی یک پروژه با تأثیر برنامه بازاریابی آن ارتباط مستقیم دارد. ویژگی و کیفیت آدرس آن یکی از فاکتورهای موفقیت آمیز بودن یک توسعه در پتانسیل بازار یک منطقه است. محصولات یک پروژه طراحی شهری اغلب در برنامه های بازاریابی برای برقراری ارتباط با تصویر جدید از مکان و ارتقاع توسعه استفاده می شود.

    چارچوب آژانس های اجرایی

    یک پروژه طراحی شهری اغلب به عنوان "نقشه راه" برای آژانس های مجری عمل می کند. این یک مرجع استاندارد برای توسعه بودجه ، تعیین اولویت ها ، بودجه پروژه ها و اعطای مصوبات قانونی می شود.

    منابع: همکاران طراحی شهری. 2003. کتاب راهنمای طراحی شهری: فنون و روشهای کار

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی