وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    به گزارش تیتر شهر؛ دومین جلسه برای هم اندیشی انتخاب شهردار پایتخت برگزار شد. در این جلسه مسائل مختلفی طرح شد و هر یک از اعضای شورای شهر تهران بخشی از مسائلی که در این جلسه عنوان شده را در دسترس رسانه ها قرار دادند.
    انتشار اسامی 16 اردیبهشت ماه
     در این خصوص زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران گفت:پس از اعلام گزینه‌ها از سوی اعضای شورای شهر بر اساس یک رای گیری مخفی 7 گزینه انتخاب می‌شوند که اسامی آنها پیش از 16 اردیبهشت منتشر خواهد شد.
    زهرا نژادبهرام عضو هیئت ریسه شورای شهر تهران در خصوص چگونگی انتخاب شهردار جدید گفت: هنوز بر سر هفت گزینه شهرداری هیچ صحبتی نشده است و قرار است تا روز دوم اردیبهشت ماه اعضا گزینه‌های مورد نظرشان را معرفی کنند.
    وی با بیان اینکه هر عضو قرار است 3تا 5 نفر را به عنوان گزینه مدنظرش اعلام کند، افزود: ممکن است هر عضو اشخاصی را در نظر داشته باشد، اما هنوز با آن گزینه‌های صحبتی نکرده باشد، قرار است زمانی را برای رایزنی با گزینه‌های مدنظرمان هم داشته باشیم.در نتیجه هر عضو کاندیداهای مورد نظرش را مشخص می‌کند و از هفت نفری که بیشترین رای را بیاورند درخواست می‌شود که برنامه‌هایشان برای اداره پایتخت را به شورای شهر ارائه کنند. 
    نژاد بهرام در خصوص لیستی که محمد علیخانی دیگر عضو شورا در کانال تلگرامی‌اش به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران منتشر کرده‌بود نیز گفت: در هر صورت هر عضو می‌تواند اشخاصی را مدنظر داشته باشد اما تاکنون هیچ کدام از آن‌ها فراتر از گمانه زنی نرفته است.
    گزینه های شهرداری معاونین خود را معرفی می کنند
    پس از آن افشین حبیب زاده، عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران درباره بررسی ملاک های انتخاب شهردار تهران برگزار شد. اعضا موافقت کردند که معیارهایی که در دوره قبل برای انتخاب شهردار تعیین کرده بودند، در این دوره با تغییراتی مدنظر قرار دهند.
    وی افزود: قرار شد در جلسه آتی شورای شهر، هر یک از اعضا حداکثر هفت نفر را به عنوان گزینه شهرداری تهران معرفی کنند تا پس از پالایش و رای گیری، هفت گزینه نهایی شورا برای تصدی شهرداری تا ۱۶ اردیبهشت مشخص و آنها با حضور در جلسه علنی شورای شهر، به ارائه برنامه های عملیاتی خود در راستای اهداف شورا و اسناد بالادستی بپردازند تا در نهایت دو گزینه نهایی شود.
    حبیب زاده بیان کرد: دو گزینه نهایی باید معاونین خود را نیز معرفی کرده و به همراه آنها در جلسات کمیسیون های مختلف حاضر شوند تا در نهایت شهردار در جلسه ۲۳ اردیبهشت انتخاب شود.
    در مورد خروج هیچ یک از اعضا صحبت نشده است
    اما در پایان امروز علی اعطا با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه هم اندیشی بیان کرد: بناست در صحن شورا هفت گزینه مطرح شده برنامه های خود را اعلام کنند تا اعضا از بین این اعضا شهردار را انتخاب کنند. شهردار تهران قطعا ۲۰ تا ۲۵ روز آینده انتخاب خواهد شد.
    وی بیان داشت : در جلسه هم اندیشی امروز بر سر شرایط عمومی شهردار بحث شد و مقرر گشت هر عضو شورا ۵ کاندید خود را معرفی کنند.
     سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: این هفت نفر در نهایت برنامه های خود را به شورا ارائه می کنند تا در نهایت شورا بتواند از میان آنها شهردار را انتخاب کند.
    عضو شورای شهر تهران مدت زمان طی شدن این روند را دو تا سه هفته اعلام کرد.
    اعطا در پایان عنوان کرد: کلیات معیارهای انتخاب شهردار که در مرداد ماه سال گذشته انتخاب شده بود تغییری نکرده است و در خصوص گزینه ها و خروج عضوی از شورا مبحثی مطرح نشده است

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی