وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع از ارائه خدمت الکترونیکی احراز هویت یکپارچه بالغ بر ۳۰ میلیون درخواست از طریق پنجره واحد خدمات ستاد وزارت راه و شهرسازی به آدرس Https://my.mrud.ir از ابتدای شهریورماه سال گذشته تاکنون به هموطنان خبر داد.

    غفاری اظهار کرد: با عنایت به مصوبات جلسه بیست و سوم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و به‌منظور یکپارچه سازی و تحقق کامل اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیکی به آحاد جامعه و کاهش مراجعات مردمی، دستگاه‌های اجرایی  مکلف هستند ضمن راه اندازی پنجره واحد خدمات و اتصال آن به "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" خدمات پرکاربرد خود را به آن متصل کنند.

    لذا این موضوع مهم در دستور کار ستاد وزارتخانه و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه قرار گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته، «پنجره واحد خدمات وزارت راه وشهرسازی» با آدرس Https://my.mrud.ir راه اندازی شد و قابل بهره برداری است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ستاد وزارت راه و شهرسازی دارای ۳۲ خدمت شناسنامه دار از سازمان امور اداری و استخدامی کشور است که با توجه به اقدامات انجام شده و الکترونیکی شدن فرآیند ارائه خدمات از طریق سامانه های اطلاعاتی، ارتباط آنها با پنجره واحد خدمات وزارت راه و شهرسازی برقرار شد و متقاضیان دریافت خدمت از وزارت راه و شهرسازی می توانند با مراجعه به درگاه مذکور با یکبار احراز هویت به تمامی خدمات وزارت راه و شهرسازی دسترسی داشته باشند.

    وی افزود: خدمات شناسه دار و پرکاربرد از جمله ۱۱۸ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی، سامانه املاک و اسکان کشور، سامانه طرح نهضت ملی مسکن و سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور از طریق پنجره واحد وزارتخانه در دسترس و آماده ارائه خدمت الکترونیکی به هموطنان است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی