وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    رئیس سازمان تاکسیرانی در پاسخی عجیب در مورد دریافت اضافه کرایه توسط رانندگان تاکسی گفت: هزار تومان که پولی نیست.
    پاسخ عجیب رئیس تاکسیرانی به افزایش خودسرانه کرایه تاکسی/ قنادان: هزار تومان که پولی نیست!به گزارش تیترشهر: موضوع دریافت اضافه کرایه از سوی تاکسیران ها این روزها آنقدر آزاردهنده شده که مردم تمایلی به استفاده از تاکسی ندارند.

    درگیری ها و نزاع های خیابانی میان برخی مسافران و راننده ها بالا گرفته و در این میان شهرداری و شورای شهر تهران اقدامی نمی کند.

    شورای شهر روز گذشته موضوع افزایش کرایه تاکسی را با یک فوریت تصویب کرد تا در آینده به آن بپردازد.

    اما در غیاب نرخ های مصوب برای سال 97، تاکسیران ها کرایه ها را 50 درصد افزایش دادند. این میزان افزایش سوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری قنادان بود که او پاسخ عجیبی به آن داد.

    قنادان گفت: هزار تومان که پولی نیست، مردم آنقدر پول میلیاردی دارند که بخاطر دنگ و فنگ دنبال آن نمی روند. حالا هزار تومان که اصلا دنبالش نیستند. اگر اعتراضی دارند با 1888 تماس بگیرند.

    این اظهارات عجیب در حالی مطرح می شود که اگر روزانه یک راننده متخلف 30 نفر را جابجا کند، مبلغ روزانه 30 هزار تومان را غیرقانونی کسب کرده است.

    اگرچه شاید هزار تومان به قول قنادان پولی نباشد – که بعضی افراد محتاج به همین پول برای خرید نان هستند- اما جمع ماهانه این مبالغ برای رانندگان متخلف سود بسیار زیادی در پی دارد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی