وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهرمشهد بر لزوم بهره گیری طرح‌ها و پروژه‌های شهری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها تاکیدکرد.

    لزوم بهره گیری پروژه‌های شهری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدهادی مهدی نیا دردیدار مدیران شهرداری منطقه ثامن با رئیس دانشگاه فردوسی  ، با تاکید بر لزوم بهره گیری طرح‌ها و پروژه‌های شهری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها افزود: طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی به منزله یک پروژه عظیم و یک کارگاه عملی فوق العاده ویژه می‌تواند بستر مناسبی برای بروز و ظهور ایده‌های دانشجویان و مهندسان ایرانی باشد.

    وی گفت: شورای پنجم نیز در راستای برقراری ارتباطات و تعامل هرچه بیشتر فی ما بین شهرداری و دانشگاه حمایت و تاکید دارد.

     سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن در ادامه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های علمی دانشگاه فردوسی نهایت استفاده را داشته باشیم.

    نعمتی با اشاره بر ضرورت همراهی گروه‌های علمی مخصوصا حضور جدی‌تر دانشکده‌های معماری و شهرسازی و دیگر مجموعه‌های صاحب نظر، بر همکاری متقابل تاکید کرد و افزود: مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی به عنوان تنها منطقه شهری دارای واحد پژوهش مستقل، با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با دانشگاه‌های مختلف، در این زمینه ثابت قدم است.

    محمدکافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد تاکیدکرد: امروز پیشرفت‌های چشمگیری در طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی ایجاد شده است که ضروریست اساتیدو دانشجویان دانشگاه فردوسی با بازدید از پروژه‌های طرح نوسازی در تمامی زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری زیارت تعامل و کمک کار دوستان سازمان مجری طرح باشند.

    وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمینه‌های همکاری میان دانشگاه و شهرداری منطقه ثامن تاکید کرد: دانشگاه فردوسی مشهد متعلق به استان، شهر و مردم این شهر است.

    رئیس دانشگاه فردوسی مشهد همچنین گفت: ادبیات ما در سال‌های اخیر تغییر کرده است و مدعی هستیم از ما کار بخواهید و تا زمانی که کار به سرانجام نرسیده و مشکل حل نشده است چیزی به ما پرداخت نکیند.

    وی همچنین به ظرفیت‌های اعضاء هیات علمی و همچنین دانشجویان دانشگاه اشاره نموده و تصریح کرد کلیه همکاری‌های شهرداری با دانشگاه می‌بایست از طریق دانشگاه صورت گرفته و در قبال همکاری‌های شخصی و انفرادی برخی از اعضاء دانشگاه با شهرداری هیچگونه مسئولیتی را نمی‌پذیریم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی