وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    شهرداری تهران در حالی تردد برای ساکنان محدوده طرح ترافیک را با تعیین شرایطی آزاد گذاشته است که این امر تنها با ارائه سند منزل و ثبت یک پلاک خودرو برای هر سند قابل اجراست.
    ظلم شهرداری به مستاجران در محدوده طرح ترافیک/ اجازه تردد در طرح ترافیک برای هر سند منزل تنها یک خودرو!به گزارش تیترشهر: با اجرای طرح ترافیک جدید از نیمه اردیبهشت، هر روز ایرادات جدید به این طرح وارد می شود. ایراداتی که هر یک موجب آزار شهروندان می گردد.

    در جدیدترین اتفاق زمانی که مستاجران منازل قدیمی چند واحده که دارای یک سند هستند برای ثبت پلاک خودرو خود اقدام کردند، با پاسخی جالب روبرو شدند. مسئولان به آنها اعلام کردند که با ارائه هر سند، تنها یک خودرو قابل ثبت در سامانه است.

    از آنجاییکه بسیاری از منازل در محدوده طرح ترافیک قدیمی ساخت و دارای یک سند مادر هستند، مستاجران واحدهای مختلف این ساختمان ها نمی توانند خودرو خود را در سامانه طرح ترافیک به ثبت برسانند.

    همین موضوع موجب شده تا بسیاری از شهروندان متضرر شده و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. احمد، یکی از مستاجرانی که نتوانسته خودرو خود را به ثبت برساند به تیترشهر گفت: من اجاره نامه و کپی سند منزل را ارائه کردم، حتی کد رهگیری هم برای اجاره نامه ام گرفتن و به مسئولان شهرداری دادم اما آنها گفتند که باید سند مجزا برای خانه ام بیاورم.

    وی افزود: من نمی دانم چطور مسئولان شهرداری که برای این موضوع فکری نکرده اند، اکنون در ساختمانی که ما ساکن هستیم، 4 خانواده مستاجر هستند و تنها یک خودرو برای این 4 خانواده ثبت خواهد شد.

    علاوه بر این موضوعی که شهروندان به آن اعتراض می کنند، موضوع دیگری نیز وجود دارد و آن مشکل ثبت نشدن خودرو دوم خانواده هایی است که دارای 2 خودرو هستند.

    این روزها به علت بالارفتن سن ازدواج بسیاری از فرزندان خانواده ها دارای خودروی شخصی هستند اما به همین دلیل نمی توانند خودرو خود را به ثبت برسانند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی