وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به لزوم استفاده از آجر در نمای ساختمان‌ها با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ۵ ، مشخصات آنرا اعلام نمود.

    نمای ساختمان

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی در این رابطه گفت: در نماهای شهری استفاده از آجر در نمای ساختمانهای مسکونی مطابق مفاد دستورالعمل مجاز است.
    وی در خصوص رنگ آجر مورد نظر عنوان کرد: تنها استفاده از رنگهای روشن کرم، بژ، قهوه ای (تنالیته های این رنگ ها) به عنوان رنگ غالب در نمای ساختمانها مجاز بوده و استفاده از رنگهای متضاد درنما ممنوع است.

    اسماعیلی در ادامه اضافه کرد: استفاده از انواع آجرهای نما شامل آجر سنتی و ماشینی در تنالیتههای معرفی شده در دستورالعمل مجاز میباشد.

     وی همچنین گفت: دستورالعمل اجرایی نما و منظر شهری قزوین که توسط دبیرخانه کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر، تهیه و تدوین شده، در کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین نیز به تصویب رسیده و اجرای آن الزامی است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی