وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    فراخوان مسابقه ایستگاه راه‌آهن مرودشت به سفارش شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

    شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فراخوانی را جهت طراحی ایستگاه راه‌آهن مرودشت منتشر کرده که طی آن از کلیه معماران و شهرسازان برای ارائه اثر دعوت به عمل آمده است.

    هزینه شرکت در این مسابقه بر اساس فراخوان منتشر شده 500 هزار تومان است. مبلغ جایزه برای نفر نخست این مسابقه 700 میلیون ریال، نفر دوم 500 میلیون ریال و نفر سوم 350 میلیون ریال تعیین شده است.

    آثار ارسالی به این مسابقه باید بیانگر هویت ممتاز ایستگاه‌های راه‌آهن کشور باشند. توجه به خلاقیت و نوآوری در جهت خلق اثری ماندگار،شاخص و هماهنگ بودن با ویژگی ساختمان‌های ایستگاه راه‌آهن نیز، دیگر ویژگی مورد نظر داوران برای انتخاب اثر در این مسابقه است. همچنین استفاده از احجام متناسب با حال و هوای و قدمت آثار باستانی منطقه نیز باید در آثار ارسالی به این مسابقه مد نظر قرار گیرد.

    شایان ذکر است، در این مسابقه دکتر مهدی حجت،دکتر اسکندر مختاری، مهندس علی اکبر سعیدی، دکتر سید محسن موسوی، مهندس ثریا بیرشک و دکتر پیام انصافیان به عنوان اعضای هیئت داوران مسابقه حضور دارند.

    علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 26 آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در خیابان کریم‌خان،خیابان حافظ،پلاک533،مهندسین مشاور پروژه‌های ساختمانی ایران و کد پستی:1598715717 ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های تلفن:51-88923448 تماس حاصل نمایند.

    کلیه آثار ارسالی به این مسابقه 30 آبان ماه داوری شده و 3 آذرماه سال جاری نتایج اعلام خواهد شد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی