وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    احمدی لاشکی

    نماینده مردم چالوس در مجلس با اشاره به سیل در شمال کشور گفت: چندین بار به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردیم که پل‌های منطقه در معرض فروریختن هستند، اما تاکنون توجهی نشده است.

    به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا،  قاسم احمدی لاشکی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه «اکنون نیز چند پل در چالوس و نوشهر در انتظار فروریختن به سر می برند » تاکید کرد: چرا تا وقتی که می توان با ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان مشکل را حل کرد، اجازه می دهید خسارت ۴۰ میلیارد تومانی به منطقه وارد شود، بنابراین باید تمامی اتفاقات فوق را ناشی از سوء مدیریت دانست.

    وی با انتقاداز از وزیر کشور به دلیل عدم تدوین طرح جامع سیلاب شهری، از دولت خواست هر چه سریعتر برای حل این معضل چاره اندیشی کند.

    نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  همچنین ادامه داد: در همه جای دنیا رودخانه ها موجب توسعه می شوند، اما در ایران ویرانی، تخریب و نابودی و کشتن مردم را به دنبال دارند، لذا دولت و هیات دولت هرچه زودتر این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

    لاشکی تاکید کرد: اگر چه باید از آقایان نوبخت و نجار که به نیابت از دولت در منطقه سیل زده حضور یافتند، تشکر کنم، اما نکته اصلی این است که چرا هر چند سال یکبار چنین حادثه ای در این منطقه رخ می دهد و حتی موجب خسارت جانی می شود؟ باید از مسئولان پرسید مسئولیت جان باختن مردم با چه کسی است؟

    نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر چه باید از زحمات مسئولان هلال احمر که مقداری آذوقه میان مردم توزیع کردند، تشکر کرد، اما آیا راهکار این است؟

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی