وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    60 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است/ برگزاری جشن پایان ساخت مسکن مهر در سال آینده

    اقتصاد ایران: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 60 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید در حالی به اتمام رسیده که برای تحویل آنها مشتری وجود ندارد و 80 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال 97 آماده واگذاری به متقاضیان است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حبیب‌الله طاهرخانی پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی 114 باغ‌ویلا در شهر جدید عالیشهر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع در شهرهای جدید، 400 هزار واحد مسکن در قالب پروژه مسکن مهر طراحی شد که تاکنون 260 هزار باب از این مسکن‌ها به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

    وی اضافه کرد: 60 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید نیز در حالی به اتمام رسیده که برای تحویل آنها مشتری وجود ندارد و 80 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال 97 آماده واگذاری به متقاضیان است که با این حساب، جشن پایان ساخت مسکن مهر در سال آینده برگزار می‌شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید عنوان کرد: نکته اساسی که دنبال می‌کنیم ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های روبنایی است که در سال 96  در مجموع از یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار مسکن مهر، 800 میلیارد تومان برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های روبنایی هزینه شده و برای سال 97 نیز همین میزان اعتبار در این سرفصل پیش‌بینی شده است.

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی