وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
     
    قزوین- طرح جامع تفصیلی شهر رازمیان پس از تصویب در کارگروه امورزیربنایی و شهرسازی، شورای توسعه و برنامه ریزی و شورایعالی شهرسازی و معماری ایران از سوی این شورا برای اجرا به استان ابلاغ شد.

    محسن اسماعیلی مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح جامع تفصیلی شهررازمیان در کارگروه امورزیربنایی و شهرسازی بررسی، تصویب و سپس مورد تایید شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفت.

    وی بیان کرد: این طرح در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران بررسی و پس از رفع و انجام اصلاحات مورد تصویب قرار گرفت و از سوی این شورا به استان ابلاغ شد.

    اسماعیلی همچنین یاد آور شد: طرح مذکور از تاریخ ابلاغ مصوبه برابر ماده ۷ قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران لازم الاجراست و کلیه اقدامات شهرداری در خصوص توسعه و برنامه های اجرایی آن در چارچوب اسناد و مدارک ذیربط امکان پذیر است و ایجاد تغییر در اسناد و برنامه های طرح جامع اعم از مغایرت های اساسی و غیر اساسی منوط به رعایت ضوابط آئین نامه نحوه بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و سایر مصوبات شورایعالی خواهد بود.

    مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه افزود: در طرح پیشنهادی با توجه به موقعیت شهر رازمیان سعی شده است سطح و سطوح سرانه ها متناسب با جمعیت افق و همچنین افراد ساکن در فصول مختلف که موجب افزایش جمعیت شهر می شود، و همچنین با در نظر گرفتن حوزه نفوذ و با اولویت تامین کاربری های خدماتی تهیه گردد.

    همچنین حمیدرضا نجفی رئیس اداره طرح های کالبدی بیان کرد: قرارداد طرح جامع تفصیلی شهر رازمیان با اعتبارات ملی در سال ۹۰ منعقد شد و بازدید های مختلف از سطح شهر و تعاملات لازم با شهرداری و شورای اسلامی محترم شهر رازمیان در تهیه هر مرحله از طرح صورت گرفته و نظرات اخذ و در طرح پیشنهادی لحاظ و منعکس شده است.

    وی افزود: در نهایت طرح پیشنهادی با جمعیت پیش بینی شده برای شهر رازمیان تا سال افق ۱۴۰۵  برابر ۱۶۷۷ نفر با محدوده ای برابر ۶۷ هکتار با و حریم ۳۵۹ هکتار{ به استناد مصوبه شورایعالی ۳ تا ۵ برابر محدوده شهر} تهیه، تصویب و ابلاغ شده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی